sobota, 20 listopada 2010

23. Schebuya

Hmmm... strój nie w moim stylu. Ja założyłam szarą sukienkę, pod nią jakaś taką bluzkę z długim rękawem, czarny pasek, szal i CUDOWNĄ torebkę :) Nie umiałam dobrać butów, więc jest bez nich... Wybacz ;)


Masz kilka cieni, a pomalowałaś powieki jednym i to krzywo :( Nie przepadam za tą fryzurą. I jeszcze jedna uwaga: nie maluj błyszczykiem przy dolnej krawędzi ust, bo powstaje ciemniejszy pasek. Ja zrobiłam makijaż brązowym oraz różowym cieniem, usta pomalowałam najpierw taką fioletową (?) szminką, na nią nałożyłam cielistą, wyszedł ładny kolor pasujący do różowego cienia na oku. Bardzo lubię tą fryzurę, taki "artystyczny nieład", ale nie pasuje prawie do żadnego makijażu, ale do tego jest świetnie dopasowany (moim zdaniem) xD
Mam nadzieję, że się podoba i poproszę o komentowanie i dodawanie się do obserwatorów bloga :D