poniedziałek, 15 listopada 2010

22. dombika-buka

Torebka i buty miały nawiązywać do pasiastych "podwiniętych" rękawów marynarki ;) Przed było ładnie, ale moim zdaniem przydałby się pasek, ponieważ widać łączenie pomiędzy spódnicą a bluzką.
EDIT: NAPISY "PRZED" I "PO" SĄ NA ODWRÓT!!! TO PO PRAWEJ TO "PO", A TO PO LEWEJ "PRZED"!!!


Nie miałaś nałożonych cieni do powiek... ale ogólnie było nawet ładnie, oprócz tej kokardki na ustach :/ Zrobiłam elegancką wersję, która kolorystycznie pasuje do wykonanego przez mnie stroju ;)
Mam nadzieję, że się podoba, zachęcam do komentowania i dodawania się do obserwatorów :D

3 komentarze:

Little satan. pisze...

twarz mi sie podoba jak zrobiłaś ale strój to nie a i w stroju pomyliłaś przed i po^^

Paula2323 pisze...

A mi się strój podoba :D

o pisze...

sliczny blog :**

jeśli podoba ci się mój blog możesz dodać mnie do obserwowanych :) była bym wdzięczna :*