piątek, 26 sierpnia 2011

112. Wyniki



Na początku przepraszam za wygląd tego posta, ale przyciski wyrównujące tekst mi nie działają.
Za chwilkę podam pełną punktację oraz wyniki !

1. Carmenitta.

Pozytywnie i kolorowo :D Mogłabyś co nieco tutaj dodać, ale praca wyróżnia się na tle pozostałych. ;) 7/10


Zdjęcie z poprzedniego etapu także oceniam na 7.
2. Lulusia12


Dodałabym tylko jakiś naszyjnik i może jakieś rajstopy? Niektóre elementy nie pasują do siebie. :) 6/10

3. Veradolls13

Wszystko okej, ale dodałabym coś jeszcze :) Makijaż bardzo ładny :) 8/10

4. Zuzu221

Podoba mi się, lecz użyłabym innych butów :)
8/10

5. Metalica17 - brak pracy

6. MusicMadzia

Ładnie, ale jednak coś mi tu nie gra.. Dałabym inną spódnicę, może bardziej elegancką, ale w tym przypadku dobrałabym coś innego do spódnicy, bo to pod nią dopasowywałaś. Ogółem podoba mi się :) 7/10

7. Leidzigaga - brak pracy

8. SatinRihanna997 - brak pracy


9. Emo-niunia-

Ładnie, wszystko do siebie pasuje, ale może troszeczkę jeszcze bym urozmaiciła i dała inny makijaż :)
7/10

Brak komentarzy: