poniedziałek, 24 stycznia 2011

52. Lo0la777

Sorry za brak obrazków przed, nie mam czasu ;P

Dziś stwierdziłam, że moja kreatywność nie zna granic x.x

Rzeczy, których użyłam: Po lewej są te najbardziej na wierzchu ;D Czyli zakładamy od prawej (ale są założone trochę krzywo, trzeba pokombinować xD)

Okulary lub opaska, do wyboru ;D Polecam okulary ^.^ Użyłam: mascary pogrubiającej, zielony cień ( ten środkowy ), mroźnie zielony cień xD, różowy cień... uuuuuuuuuuuuuuuuups... zapomniałam o pudrze :/, rzęsy z Sunny Bunny, fajną fryzurkę... i to by było na tyle :D
Podoba się? (mam nadzieję, robiłam strój ponad godzinę (chyba)) xD

3 komentarze:

Lo0la777 pisze...

Tak, podoba się ^^ . Zarówno strój jak i makijaż zostanie niedługo przeze mnie wykorzystany ;P

Paula2323 pisze...

Super, aaaaale tych ubrań dużo użyłaś Oo. xD pamiętaj że liczy się jakość a nie ilość xD :D

moll__y pisze...

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuups... po prawej są te najbardziej na wierzchu x.x Zakładamy od lewej ;p