czwartek, 30 grudnia 2010

38. Mileyodzia1999

Zanim zacznę chcę tylko Wam wszystkim życzyć udanego sylwestra ! Niech nowy rok przyniesie Wam wiele radości i jak najwięcej spełnionych marzeń ! :)
Metamorfoza Mileyodzia1999.

Super ! Twoje ubranie bardzo mi się spodobało. Gdy Cię ubierałam połączyłam biały-brązowy-czarny kolor. ;P Wahałam się czy użyć tej torby czy nie, a Tobie jak się wydaje? :)

Cień masz położony trochę krzywo, ale każdemu to się zdarza :) Chciałam zmienić wiele, ale tak bardzo nie zmieniłam Twojej doll. Jest trochę delikatniejsza :) Może być ?
Zapraszam wszystkich a w szczególności Mileyodzia1999 do zapisania się do obserwatorów bloga :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hejka! Piszecie, żeby w komentarzu zgłaszać się do metamorfozy. No to się zgłaszam. Ale chciałabym tylko żeby któraś z was umalowała mi oczy, tak na dwa kolory. ;D czekam na odp.

czarnaMelissa