niedziela, 10 października 2010

06. Marti_18

Dawno nie robiłam metamorfoz. Mam tyle nauki . No i w końcu 3 klasa gimnazjum.. Jakoś trzeba zacząć myśleć o ogólniaku. :(
Dzisiaj metamorfoza Marti_18

Ubiór prosty, ładny. :) Ja znalazłam śliczną sukienkę w Twojej szafie. Musiałam ją wybrać :D
Ogółem ocena: 9/10 zabrałam Ci punkt bo nie masz tam za dużo dodatków itp :(

Co do makijażu: nie malowałabym góry oka białym cieniem. Biały cień używam tylko w kącikach oczu. Z resztą sama zobacz. Użyłam prawie tych samych kolorów co Ty. ALE: Błyszczyk nie pokrywa całych ust, tylko środek. Moim zdaniem daje to ładniejszy efekt.
Ocena: 8/10
Ocena końcowa: 17/20 Brawo ! :)
PS. Zapraszam Cię do bycia obserwatorem bloga oraz zostawieniem komentarza pod notką :)

4 komentarze:

Bajarka pisze...

Fajne metamorfozy. Zrobiłabyś mi taką? Jakby co o mój login to selenagomez9017.
Jestem twoim obserwatorem. Będziesz moim i dasz mi komcia? Bo na mojego bloga prawie nikt nie zagląda. Z góry thx.
http://blogzopowiadaniaminakazdytemat.blogspot.com/

Bajarka pisze...

Zmieniłam login, teraz nazywam się CrazyKrama567

Bajarka pisze...

Jeszcze raz bardzo cię przepraszam, ale zmieniłam nick na
kuziamizia

Bajarka pisze...

Naprawdę BARDZO przepraszam, ale zmieniłam nick na kukulowic