sobota, 2 października 2010

04. Sweet__101

Miałam zrobić dzisiejszą metamorfozę wieczorem, ale od rana odrabiam lekcje. Mam tego dosyć. Dzisiaj metamorfoza Sweet__101. Mam nadzieję że Ci się spodoba :)

Co do ubioru. Podobał mi się Twój pomysł, ale jak dla mnie wszystkiego tutaj jest troszeczkę za dużo, np nie nakładałabym paska.
Ocena 9/10
Ubrałam Cię w tą samą chustkę, ponieważ bardzo mi się ona podoba. Resztę zobacz sama nie będę się rozpisywać :)

I tutaj trochę nie zgadzają się nasze gusty. Na Twoim miejscu bardziej podkreśliłabym oczy, nie lubię tego mieniącego się makijażu na oczach. Zmieniłabym też nos i usta które ściągnęłabym trochę na dół. Zdziwiło mnie to że nie masz czarnej kredki. Ogólnie ładnie dobrałaś kolory na oczach i je połączyłaś. Kolor włosów-czarny. Świetnie :) I uwielbiam tą fryzurę. ;*
Ocena 5/10
Ocena końcowa: 14/20. Ładnie :)
PS. Zapraszam do bycia obserwatorem bloga. :)

1 komentarz:

Bajarka pisze...

Ta metamorfoza jest super!