sobota, 25 września 2010

02. Mszepietowska

Co u Was słychać ? Ja mam chyba z pięć kartkówek w tym tygodniu i w tym trzy wypadają w poniedziałek. Kompletnie nie chce mi się uczyć .. :(
Dzisiaj druga metamorfoza. Zaczynajmy :)


Ubranie:
Masz nie za dużo ubrań w szafie, ale da się dobrać parę rzeczy. Dodatków masz za to bardzo dużo. :) Osobiście wybrałam tą kurteczkę z RIO. Ładnie na Tobie wygląda. Do tego leginsy i "świecąca" bluzka ;P nie wiem czy są na niej cekiny czy coś innego, ale podoba mi się :D
Daję Ci 8/10 punktów, ponieważ nie za bardzo podoba mi się zestawienie kamizelki z tą różową bluzką, spodnie są zwyczajne, buty śliczne, a beretu/czapki prawie nie widać, lecz też mi się podoba :)
MeDoll:

Ocena: 9,5/10
Podoba mi się bardzo. Stwierdziłam, że potrzebujesz trochę koloru. Pół punktu straciłaś z tego względu, że moim zdaniem piegi nie pasują, ale kto jak uważa ^^

PS. Zapraszam Cię do bycia obserwatorem bloga oraz do ponownego zgłoszenia się do metamorfozy. Gratuluję. Twój końcowy wynik to 17,5/20 :)

2 komentarze:

Magda pisze...

DZięki , metamorfoza mi sie podoba , ale ten róż na policzkach...powinno go być troszkę mniej , ale i tak jest super , dziękuję ;P

Alexandra ♣ pisze...

Łaaaa .
Może kolor oczu trochę nie pasuję , no ale tego bez hasła nie da się zmienić ;)

Cudny makijaż ! :)